Pełen etat
Umowa o pracę

Opis zadań

  • Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania usług teleinformatycznych, sprzętu komputerowego, urządzeń abonenckich telefonii komórkowej i peryferyjnych oraz oprogramowania na stacjach roboczych.
  • Administrowanie majątkiem teleinformatycznym Spółki w zakresie stanowisk komputerowych, urządzeń peryferyjnych, systemu wydruku i pasywnych urządzeń sieciowych.
  • Nadzór i prowadzenie ewidencji majątku teleinformatycznego.
  • Aktualizowanie oprogramowania do obowiązujących standardów.
  • Standaryzację oprogramowania na stacjach roboczych, komputerach przenośnych i urządzeniach mobilnych Spółki.
  • Zapewnianie pełnej implementacji na stacjach roboczych, komputerach przenośnych i urządzeniach mobilnych polityk i oprogramowania wymaganego przez politykę bezpieczeństwa teleinformatycznego Spółki.
  • Kontrolę i monitorowanie kompletności i zgodności oprogramowania na stacjach roboczych.
  • Bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie:
    • instalacji i konfiguracji sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, urządzeń telefonicznych oraz oprogramowania biurowego,
    • udzielania pomocy w przypadku problemów związanych z eksploatacją stacji roboczych i oprogramowania, urządzeń peryferyjnych oraz urządzeń telefonii, w tym bieżące naprawy,
    • problemów związanych z użytkowaniem lokalnej infrastruktury sieciowej i bezprzewodowej,
    • konfiguracji indywidualnej telefonów komórkowych w celu współpracy ze stacją roboczą lub serwerem poczty,
    • konfiguracji profili użytkowników na sprzęcie komputerowym i telefonicznym.
  • Przygotowanie wyeksploatowanego sprzętu teleinformatycznego do likwidacji.

Wymagania

  • wykształcenie: informatyczne lub pokrewne
  • wiedza i umiejętności:
    • orientacja na klienta i jakość świadczonych usług
    • wiedza praktyczna wynikająca z praktyki w zakresie świadczenia usługi wsparcia użytkownika
    • kreatywność, myślenie analityczne, dzielenie się wiedzą
pozostałe:
  • odpowiedzialność, dyspozycyjność, sumienność, etyczne zachowanie
  • gotowość do ciągłego rozwoju i poszerzania wiedzy.

Oferujemy

  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego.
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Ambitne wyzwania.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych - kursy, szkolenia.
  • Dofinasowanie opieki medycznej oraz MultiSportu.
  • Dofinansowanie okularów.
  • Pracownicza Kasa Zapomogowo Pożyczkowa - pożyczki bez procentu.
  • 99% zniżki na bilety kolejowe.
  • Bogaty ZFŚS: dofinansowanie do: wypoczynku, żłobka, przedszkola.
  • Dofinansowanie studiów.
  • Nagrody jubileuszowe.
  • Bonusowe 3 dni wolne od pracy.
  • Gwarantujemy dobrą atmosferę.
Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika
14 czerwca 2022
Sosnowiec
Stacjonarna
Aplikuj

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” zgłaszacie Państwo swój udział w procesie rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, tym samym wyrażacie Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym oraz dołączonych dokumentach rekrutacyjnych.

Dbamy o prowadzenie procesu rekrutacji zgodnie z przepisami prawa, dlatego w zgłoszeniu rekrutacyjnym prosimy o przekazywanie wyłącznie danych wymienionych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.