Specjalista ds. handlowych

Miejsce pracy (miasto)

Warszawa

Opis zadań na stanowisku

• tworzenie, kompletowanie, uzgadnianie i ewidencjonowanie dokumentów handlowych (zapytania, informacje cenowe, oferty handlowe, umowy, postępowania zakupowe) we współpracy z komórkami organizacyjnymi Spółki
• przygotowanie ofert dla Klientów w zakresie produktów i usług w obszarze systemów zarządzania we współpracy z pracownikami biura
• negocjowanie z klientami zakresu realizacji i warunków świadczenia usług
• przygotowanie i uzgadnianie projektów umów z klientami i partnerami Spółki na realizowane usługi we współpracy z komórkami organizacyjnymi Spółki
• ścisła bezpośrednia współpraca z dyrektorem biura i komórkami organizacyjnymi Spółki w zakresie opracowywania i realizacji planów sprzedaży produktów i usług Spółki oraz związanej z tym dokumentacji
• obsługa zadań handlowych biura w systemach informatycznych Spółki m.in: obiegu dokumentów, poczty elektronicznej, platformy zakupowej, rejestru dokumentacji handlowej, rejestru zadań, witryny raportowej, CRM, w obszarze biura (zapytania, oferty, umowy, zamówienia)
• koordynacja procesów handlowych biura niezbędnych do realizacji prowadzonych projektów i zadań oraz osiągnięcia zaplanowanych celów biura we współpracy z dyrektorem biura.
• monitorowanie realizacji zadań przez pracowników biura związanych z koniecznymi działaniami handlowymi w ramach realizowanych projektów i zadań biura
• utrzymywanie i rozwijanie relacji handlowych z Klientami i Partnerami biura zgodnie ze strategią Spółki
• zarządzanie relacjami z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz partnerami biura w zakresie handlowym
• przygotowanie lub współudział w przygotowaniu i prezentacjach produktów i usług biura na spotkaniach biznesowych wewnętrznych i zewnętrznych
• wsparcie realizacji zadań handlowych prowadzonych w ramach innych struktur organizacyjnych Spółki
• raportowanie w zakresie realizacji zadań handlowych.

Wymagania

• wykształcenie wyższe, najlepiej ekonomiczne lub prawne,
• wiedzę z dziedzin prawa, które są w największym stopniu powiązane ze światem biznesu: prawo gospodarcze, handlowe, kodeks cywilny, zamówienia publiczne ,
• min. 4 letnia praktyka zawodowa w zakresie przygotowywania: umów handlowych i dokumentacji handlowej (zakupowej i sprzedażowej) oraz prowadzenia (zarówno po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego) postępowań zakupowych i negocjacji handlowych
• otwartość na współpracę, komunikatywność i umiejętności negocjacyjne,
• sumienność, zaangażowanie i terminowość w realizacji wykonywanych zadań,
• dobra znajomość pakietu MS Office.

Oferujemy

• zatrudnienie w formie umowy o pracę
• pracę w zespole o wysokich kompetencjach zawodowych
• ambitne wyzwania
• możliwości podnoszenia kwalifikacji zawodowych
• atrakcyjny pakiet świadczeń pozapłacowych w tym prywatna opieka medyczna, karta multisport
• 99% zniżki pracownicze na bilety kolejowe
• bonusowe 3 dni wolne od pracy

Aplikuj

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do PKP Informatyka spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie, zgłaszacie Państwo swój udział w procesie rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, tym samym wyrażacie Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym oraz dołączonych dokumentów rekrutacyjnych.

Dbamy o prowadzenie procesu rekrutacji zgodnie z przepisami prawa, dlatego w zgłoszeniu rekrutacyjnym prosimy o przekazywanie wyłącznie danych wymienionych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.