Młodszy specjalista ds. wsparcia użytkownika

Opis zadań na stanowisku

  • Diagnostyka i naprawy komputerów.
  • Konfigurowanie stacji roboczych do pracy w domenie.
  • Instalowanie oprogramowania systemowego i narzędziowego na komputerach klientów.
  • Wspomaganie użytkownika na stanowisku pracy i zdalnie.
  • Konfiguracja użytkowników i drukarek w systemie wydruku.

Wymagania

  • Biegła znajomość systemów operacyjnych MS Windows.
  • Biegła znajomość pakietów biurowych MS Office.
  • Znajomość sieci LAN i WAN
  • Umiejętność diagnozowania i usuwania usterek komputerów.
  • Umiejętność diagnozowania i usuwania usterek drukarek.
  • Umiejętność konfiguracji urządzeń do pracy w sieci
  • Czynne prawo jazdy.
  • Uprawnienia SEP do 1KV.
  • Komunikatywność.
  • Umiejętność pracy w stresie.
  • Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole.

Oferujemy

  • Pracę w zespole o wysokich kompetencjach zawodowych.
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego.
  • Zatrudnienie w formie umowy o pracę.
  • Ambitne wyzwania.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
  • Prywatna opieka medyczna.
  • Karta MultiSport.
  • 99% zniżki na bilety kolejowe.

Aplikuj

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do PKP Informatyka spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie, zgłaszacie Państwo swój udział w procesie rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, tym samym wyrażacie Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym oraz dołączonych dokumentów rekrutacyjnych.

Dbamy o prowadzenie procesu rekrutacji zgodnie z przepisami prawa, dlatego w zgłoszeniu rekrutacyjnym prosimy o przekazywanie wyłącznie danych wymienionych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.