Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

Miejsce pracy (miasto)

Sosnowiec

Opis zadań na stanowisku

  • diagnostyka i naprawy komputerów
  • konfigurowanie stacji roboczych do pracy w domenie
  • instalowanie oprogramowania systemowego i narzędziowego na komputerach klientów
  • wspomaganie użytkownika na stanowisku pracy i zdalnie
  • diagnostyka, konserwacja i naprawy innych urządzeń takich jak: tablice informacyjne, biletomaty, kasy fiskalne itp

Wymagania

  • Biegła znajomość systemów operacyjnych MS Windows
  • Biegła znajomość pakietów biurowych MS Office
  • Znajomość sieci LAN i WAN
  • Umiejętność diagnozowania i usuwania usterek komputerów
  • Umiejętność diagnozowania i usuwania usterek drukarek
  • Umiejętność konfiguracji urządzeń do pracy w sieci
  • Czynne prawo jazdy
  • Uprawnienia SEP do 1KV
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy w stresie
  • Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole

Oferujemy

  • dobrą atmosferę,
  • pracę w zespole o wysokich kompetencjach zawodowych,
  • możliwość zdobycia cennego  doświadczenia zawodowego,
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • prywatna opieka medyczna,
  • karta MultiSport,
  • 99% zniżki na bilety kolejowe,
  • bogaty ZFŚS,
  • ruchomy czas pracy,
  • bonusowe 3 dni wolne od pracy

Aplikuj

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do PKP Informatyka spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie, zgłaszacie Państwo swój udział w procesie rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, tym samym wyrażacie Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym oraz dołączonych dokumentów rekrutacyjnych.

Dbamy o prowadzenie procesu rekrutacji zgodnie z przepisami prawa, dlatego w zgłoszeniu rekrutacyjnym prosimy o przekazywanie wyłącznie danych wymienionych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.