Lokalizacja
  • Warszawa
Opis zadań
Administracja utrzymaniowa (eksploatacyjna) aplikacjami:

  • Nadzór i zapewnienie wysokiej dostępności usług i zachowania ciągłości pracy
  • Nadzór i zapewnienie wymaganego poziomu bezpieczeństwa zgodnie z Polityką Bezpieczeństwa
  • Nadzór i zapewnienie efektywnego monitorowania bieżącej pracy aplikacji, środowiska eksploatacyjnego oraz poziomu usług
  • Nadzór i zapewnienie efektywnej obsługi zgłoszeń Incydentów/Problemów: reagowanie, analizowanie, identyfikacja, usuwanie/przekazywanie
  • Przygotowanie i aktualizacja dokumentacji technicznej i operacyjnej
  • Definiowanie standardów technicznych oraz procedur/procesów usługowych i administracyjnych
  • Nadzór nad realizacją zadań związanych z przetwarzaniem danych
  • Przygotowywanie i administrowanie  instancjami środowisk: produkcyjnych, testowych, rozwojowych
  • Współpraca z użytkownikiem końcowym oraz grupami wsparcia w ramach realizacji zadań II Linii Wsparcia
  • Zlecanie zadań i nadzór nad ich realizacją przez operatorów utrzymania aplikacji zgodnie ze specyfikacją techniczną/operacyjną  środowisk eksploatacyjnych, wymogami Polityki Bezpieczeństwa oraz wymaganiami SLA dla poszczególnych aplikacji (usług) biznesowych.

Opracowywanie wytycznych i przygotowywanie planów zachowania ciągłości działań i procedur awaryjnych w zakresie technologicznym i operacyjnym – budowa systemów wysokiej dostępności.

Współpraca z  Administratorami/Specjalistami/Operatorami w ramach przypisanego obszaru utrzymaniowego w celu efektywnej i bezpiecznej realizacji usług utrzymaniowych.

Współpraca z Zespołami Biznesowymi (użytkownicy/klienci – także zewnętrzni) w celu efektywnej i bezpiecznej realizacji usług utrzymaniowych.

Podejmowanie inicjatyw (ustawiczny rozwój i doskonalenie) modernizacyjnych i rozwojowych w zakresie operacyjnym i technologicznym podległych obszarów utrzymaniowych.

Przygotowywanie cyklicznych lub na żądanie raportów realizacji usług oraz innych zadań delegowanych do podległych obszarów utrzymaniowych.

Wymagania
  • Doświadczenie i znajomość zagadnień związanych z administracją utrzymaniową aplikacji biznesowych klasy korporacyjnej, np. bankowe  systemy transakcyjne, systemy administracji publicznej, systemy ochrony zdrowia
  • Bardzo Dobra znajomość systemów Linux/Windows
  • Znajomość aplikacji i środowiska eksploatacyjnego Hafas
  • Doświadczenie w administracji aplikacjami webowymi
  • Praktyczna wiedza z zakresu administracji serwerem Apache
  • Umiejętność administracji serwerem bazy danych MySql
  • Umiejętność pisania skryptów w języku Bash
  • Znajomość języków programowania w Html/Php/Javascript/CSS
  • Doświadczenie i znajomość zagadnień związanych z systemami zachowania ciągłości pracy, w tym replikacji danych w trybie on-line.
  • Znajomość architektury dwu- i wielowarstwowej aplikacji biznesowych oraz systemów wirtualizacji.
  • Znajomość technologii i rozwiązań serwerów aplikacyjnych
  • Znajomość relacyjnych baz danych
  • Znajomość systemów operacyjnych Windows, Unix/Linux lub znajomość środowiska serwerów HP NonStop (system, baza danych) lub podobnych klasy midrange/mainframe (IBM Mainframe, IBM iSeries, HP-UX) oraz doświadczenie w ich administrowaniu.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na czytanie dokumentacji technicznej.
  • Samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywność, bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie.
  • Umiejętność organizacji pracy własnej.
  • Biegła obsługa komputera PC oraz pakietu MS Office.
  • Mile widziana znajomość metodologii ITIL.
  • Mile widziane praktyczne doświadczenie i/lub znajomość administrowania transakcyjnymi systemami pracy ciągłej.
Oferujemy
  • Pracę w zespole o wysokich kompetencjach zawodowych.
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego.
  • Zatrudnienie w formie umowy o pracę.
  • Ambitne wyzwania.
  • Atrakcyjna lokalizacja i budynek.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
  • Prywatna opieka medyczna.
  • Karta MultiSport.
  • 99% zniżki na bilety kolejowe.
  • Ruchomy czas pracy.
  • Bogaty ZFŚS.
  • Bonusowe 3 dni wolne od pracy.
  • Gwarantujemy dobrą atmosferę.

 

Zgłoszenie należy kierować na adres: rekrutacja@pkpik.pl

W tytule proszę zamieścić nazwę stanowiska.

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do PKP Informatyka spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie, zgłaszacie Państwo swój udział w procesie rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Dbamy o prowadzenie procesu rekrutacji zgodnie z przepisami prawa, dlatego w zgłoszeniu rekrutacyjnym prosimy o przekazywanie wyłącznie danych wymienionych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy.

Jeśli chcieliby Państwo podać nam dodatkowe informacje na swój temat, prosimy o zamieszczenie w zgłoszeniu rekrutacyjnym dodatkowej wyraźnej zgody, o następującym brzmieniu: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKP Informatyka spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie”.

W przypadku, gdybyście chcieli Państwo uczestniczyć w przyszłych rekrutacjach, prosimy o dodanie klauzuli o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez PKP Informatyka spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie także w celu udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych, przez okres 12 miesięcy od daty dostarczenia PKP Informatyka spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie mojego zgłoszenia rekrutacyjnego”.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PKP Informatyka spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa (dalej również: „Administrator”).

W sprawach związanych z ochroną Pani/Pana danych osobowych lub realizacji przysługujących Pani/Panu praw w związku z przetwarzaniem tych danych przez PKP Informatyka spółka z o.o. można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: iod@it-pkp.pl, tel. 22 392-45-169 lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie:

  • 6 ust. 1 lit. a) RODO – w przypadku, gdy przekazaliście Państwo swoje dane osobowe w zakresie wykraczającym poza wykaz zawarty w art. 221 § 1 Kodeksu pracy lub wyraziliście Państwo zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach,
  • 6 ust. 1 lit. c) RODO – ponieważ przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z art. 221 § 1 Kodeksu pracy,

a także w celach dowodowych dla zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) oraz w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, co również stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).

Pełną informację na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.